Arquivo Di?rio: 28 May 2024

ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΙΣΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ “Κοιτώντας το αύριο” – THE TIPPING POINT

Οι πλημμύρες του Σεπτεμβρίου από τις κακοκαιρίες Daniel και Elias έφεραν ολόκληρη τη Θεσσαλία σε μία πρωτόγνωρη κατάσταση με τεράστια προβλήματα στον πληθυσμό και ψυχικά τραύματα σε πολλούς ανθρώπους, μεγάλους και παιδιά.

O οργανισμός «The tipping point” (https://www.thetippingpoint.org.gr/) οργάνωσε Πρόγραμμα βοήθειας για τις πληγείσες περιοχές από φυσικές καταστροφές, με στόχο την ενδυνάμωση και εκπαίδευση των μαθητών.

Μέσα από το Πρόγραμμα οι μαθητές του Γυμνασίου μας που συμμετείχαν είχαν την ευκαιρία μέσα από διαδικτυακές συνεδρίες με ειδικούς (3 συνολικά) να συνομιλήσουν και να ενημερωθούν για θέματα φυσικών καταστροφών, για τη διαχείριση κρίσεων, τη διαχείριση του άγχους και τη σημασία της αλληλεγγύης και εθελοντισμού στην κοινότητα.

Ευχαριστούμε τους υπεύθυνους του The tipping point για την καλή συνεργασία και ενδιαφέρον που έδειξαν κατά την υλοποίηση του Προγράμματος καθώς και τις καθηγήτριες  κ.Καραγιάννη Μαριάννα και Σουφλέρη Βασιλική που το υλοποίησαν στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.

Ακολουθούν τα παραδοτέα του προγράμματος, δημιουργίες των μαθητών μας.

«MENTAL HEALTH & SELF-IDENTIFICATION JOURNEY»

Ολοκληρώθηκαν οι δράσεις του Προγράμματος «MENTAL HEALTH & SELFIDENTIFICATION JOURNEY» του Οργανισμού «The tipping point”, στο οποίο συμμετείχαν οι μαθητές του Λυκείου μας, με τη δημιουργία παραδοτέων.

Στόχος του Προγράμματος ήταν να βοηθηθούν οι μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα τα ενδιαφέροντά τους, ώστε να μειώσουν το άγχος σχετικά με τις εκπαιδευτικές/επαγγελματικές τους επιλογές και να συμβάλλει στην ενδυνάμωση της ψυχικής τους υγείας, μιλώντας ανοιχτά για θέματα που τους απασχολούν.

Μέσω του Προγράμματος οι μαθητές συμμετείχαν σε διαδικτυακά εργαστήρια δραστηριοτήτων και είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με επιστήμονες/ειδικούς σε διάφορους τομείς και ειδικούς ψυχικής υγείας (6 συνεδρίες συνολικά).

To πρώτο στάδιο του προγράμματος απευθύνονταν στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς με δύο συναντήσεις. Στην πρώτη παρουσιάστηκε το πρόγραμμα και στη δεύτερη (διάρκειας 5 ωρών) πραγματοποιήθηκε  επιμόρφωση με εκπροσώπους από την Openous, εξειδικευμένο φορέα που ασχολείται με θέματα ψυχικής υγείας.

Το δεύτερο στάδιο περιλάμβανε 2 ενότητες:

1) Επαγγελματικός προσανατολισμός μέσω της βιωματικής μάθησης
2) Μαθαίνω για την Ψυχική υγεία – Καταπολεμώ τα ταμπού και υλοποιήθηκε σε 20 σχολεία ανα την Ελλάδα με την υποστήριξη του Ιδρύματος Costas M. Lemos Foundation και φορέα υλοποίησης το Tipping Point.

Όλο το Πρόγραμμα ήταν μία πολύτιμη και ενδιαφέρουσα εμπειρία γνώσης, αυτοδιερεύνησης και ανάπτυξης δεξιοτήτων για τους μαθητές μας.

Την οργάνωση και συντονισμό της δράσης είχε η καθηγήτρια κ. Πιλαφά Κατερίνα.

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΟ


Το σχολείο μας συμπεριλαμβάνεται στα 215 σχολεία της Ελλάδας και της Ομογένειας που συμμετέχουν στο Διεθνές Θεματικό Δίκτυο Εκπαίδευσης για την Αειφορία με τίτλο ¨Τα παιδιά πρεσβευτές του τόπου τους¨ με έναρξη το σχολικό έτος 2023-2024 και τριετή διάρκεια.

Φορέας και ιδρυτής είναι η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας.

Το σχολείο μας συμμετέχει με τίτλο «Ξέρεις από που είμαι εγώ;» και στόχο την καταγραφή σημαντικών μνημείων πολιτισμικού και τουριστικού ενδιαφέροντος του τόπου μας και η ανάδειξή τους στο ευρύτερο κοινό καθώς και την καταγραφή παραδόσεων και εθίμων.

Αύριο Τετάρτη 29 Μαΐου 2024  συμμετέχει στο 11ο Μαθητικό Συνέδριο «Μαθαίνω και παρουσιάζω τον πολιτισμό του τόπου μου» με την παρουσίαση της εργασίας «Παραδοσιακός Τρικεριώτικος Γάμος». Πρόκειται για εργασία του μαθητή της Α ΄ Γυμνασίου Νιζάμη Γιάννη με έρευνα, συλλογή φωτογραφικού υλικού καθώς και συνεντεύξεις.

 

Για όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν μπορούν να συνδεθούν στον παρακάτω σύνδεσμο

https://minedu-secondary2.webex.com/minedu-secondary2/j.php?MTID=m0ba493cf48e9b017c43f9411ed6a43e2